Allround Customer Service Medewerker

Om onze groei te ondersteunen en onze klanten nog beter te helpen bij al hun vragen zijn wij op zoek naar een allround Customer Service Medewerker voor ons team in Nunspeet. In deze uitdagende functie maak jij deel uit van CEWE’s Customer Service team en help jij onze klanten telefonisch, per e-mail, chat of via Social Media met al hun vragen.

Je krijgt dagelijks verschillende vragen binnen en samen met de klant zoek je naar mogelijkheden en oplossingen. Dus vind jij het leuk om veel in contact te zijn met klanten, kan jij probleemoplossend denken en adem jij klantvriendelijkheid? Dan zit je bij ons helemaal goed! Behalve klantvriendelijkheid via de telefoon is het belangrijk dat je handig bent met computers en verschillende besturingsprogramma’s. Kortom, een erg leuke functie waarbij je onze klanten persoonlijk te woord staat en elk gesprek anders is.

Wat zoeken wij?

  • Je bent communicatief sterk, commercieel ingesteld en bent uitermate klantgericht
  • Je hebt een hands on mentaliteit en kan goed in teamverband werken
  • Je hebt minimaal MBO niveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift)
  • Je kan gemakkelijk omgaan met verschillende besturings- / computerprogramma’s (waaronder SAP CRM)
  • Een goede beheersing van de Engelse taal is een pre
  • Je hebt enige technische kennis op het gebied van antivirus software, operating systems (Windows, Android, IOS) en platformen (PC, smartphone, tablet)
  • Je bent stressbestendig en flexibel en hebt aantoonbare ervaring met werken op een Customer Service
  • Je bent minimaal 4-5 dagen (32-40) flexibel per week beschikbaar

Wat bieden wij?

Je kunt rekenen op een boeiende en uitdagende functie binnen een leuke, internationale organisatie. We bieden een marktconform salaris en na een korte training/inwerkperiode kom je te werken in een enthousiast team onder supervisie van een coördinator. Het team in Nunspeet maakt deel uit van het Benelux team dus je zult ook veel contact hebben met de collega’s in Mechelen.

De werktijden variëren van 08.00 - 21.00 (ma t/m vrij) en van 10:00 - 18:00 in de weekenden.

Wil je meer informatie?

Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marieke van ’t Goor (Operationeel Manager Customer Service) via +316 11153417 of marieke.vantgoor@cewe.nl. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Lisette van ’t Hul (HR Manager) via +31 341 255 355 of lisette.vanthul@cewe.nl

Solliciteer nu